Harvard Business Review. Efektywna komunikacja Harvard Business School Press, E-booki, Poradniki
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//--> Harvard Business Review. Efektywna komunikacjaHarvard Business School Pressonepress Efektywna komunikacja w organizacji to jeden z podstawowych czynników wpływających na jej działanie. Umiejętność rozmawiania zewspółpracownikami i podwładnymi to jedna z podstawowych umiejętności, które powinien posiadać dobry menedżer, niestety często lekceważona.Menedżer, który potrafi w odpowiedni sposób przekazać swoje polecenia, cieszy się znacznie większym szacunkiem wśród personelu. Umiejętnośćkomunikacji jest również niezbędna podczas prowadzenia zebrań i rozmów z kontrahentami."Harvard Business Review. Efektywna komunikacja" to zbiór ośmiu artykułów poświęconych komunikacji w organizacji, publikowanych w HarvardBusiness Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowychuniwersytetów na świecie. Czytając tę książkę, dowiesz się, jak ważna dla menedżera jest umiejętność słuchania ludzi oraz nauczysz się organizować iprowadzić zebrania, których uczestnicy nie będą się nudzić. Nauczysz się rozmawiać z personelem i rozwiązywać konflikty w zespołachzarządzających.•••••••Doskonalenie umiejętności słuchania innychOkreślanie celu zebraniaOrganizowanie zebrańProwadzenie spotkańZyskiwanie zaufania współpracowników i podwładnychSposoby zmiany zachowań pracowników szeregowych"Burze mózgów" -- konstruktywne konfliktyKsiążki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.This publication is free presentation ofHarvard Business Review. Efektywna komunikacjaClickhereto get full version.  DOWNLOAD NOW!
[ Pobierz całość w formacie PDF ]